Sahibkarlar mühasibat xidmətləri üçün müraciət etdikdə ilk öncə şirkətin fəaliyyət ünvanında görüşmək və iş prosesi ilə yaxından tanış olmaq üçün “Sifarişçi” ilə görüş vaxtı təyin olunur. Şirkətin fəaliyyətinin bütün mərhələlərini və baş verən əməliyyatları mühasibat hesabatlarında əks etdirə bilmək üçün hər bir məqamla yaxından tanış olmaq və yaranan suallara cavab almaq lazımdır.
Əməkdaşlarımız tərəfindən sirafiş olunan xidmət tamamilə xarakterizə olunur və aylıq baş verəcək maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarına əsasən aylıq görülə biləcək mühasibat işlərinin həcmini müəyyən edirlər. Həmin xüsusiyyətlərə nəzərən aylıq xidmət haqqı təyin olunur və “Sifarişçi” şirkətə təklif göndərilir.
Təklif qəbul olunduqdan sonra xidmət üzrə müqavilə hazırlanır və “Sifarişçi”yə göndərilir. “Sifarişçi” şirkət müqavilə şərtlərinə təsdiq verdikdən sonra qarşılıqlı imzalanır və işə başlanılır. Daha sonra Müqavilə üzrə xidmətlərə yenisi əlavə olunacaqsa, Müqaviləyə yeni “Qiymət razılaşma protokolu” əlavə olunur.
Mühasibat xidmətləri üzrə xidmət haqqı hesablanarkən bir neçə məqamları nəzərə almaq lazımdır:
Xidmətin dəyəri sifarişin həcminə və xarakterinə görə müəyyən olunur.
Həmçinin, “Sifarişçi” şirkətin sahibkarlıq meyarı (mikro, kiçik, orta və ya böyük şirkət olması) da bu məsələdə ödənli rol oynayır. Hesablama zamanı əladətli və bazar dəyərinə uyğun qiymət təklif vermək üçün bütün məqamları diqqətli şəkildə analiz etməli və hər şeyi nəzərə almaq lazımdır.
Most importantly, they work. In a world in which fewer than 1 in 250 business plans ever raise venture capital, we are happy to report that about half of our plans have raised capital, and a good portion of the rest resulted in an acquisition or currently have commitments for investment from prior round investors. Each plan is handcrafted to reflect the client’s specific circumstances, yet share attributes that investors find appealing.
Balance sheets that balance. Cash flows, income statements, and balance sheets that tie together (you’d be surprised by how many consultants who don’t get the basics right). Fully assumption-driven, so that you can do what-if analyses. Depending on your needs, we can include a lot of very sophisticated features – learn more about our financial projections here.
Every situation is unique. However, some fairly common steps include the following:
Depending on how we structure the project, you should expect to spend anywhere from 10-30 hours on the process over the course of a typical engagement.
For a typical engagement, consisting of a business plan, financial forecast, and investor presentation, the typical time to completion is 6-8 weeks, as illustrated below. The actual time can be influenced by the quality of your existing materials, the level of your participation, the complexity of your market and business model, and our current workload.
Yes, but we may need to charge a “rush” fee. We typically work on multiple projects at any point in time, and rush projects can strain our schedules or inconvenience other clients.
Only if you’re always right. One of our jobs is to help you avoid mistakes. We’ll challenge your ideas and assumptions so that you’ll be ready for the tough questions when you meet with investors.