XidmətlərimizMaliyyə və Mühasibatlıq
Xidmətləri

Mühasibatlıq - hər hansı şirkətin maliyyə dayanıqlığını və onun davamlılığını təmin edən çox vacib mexanizmdir. Şirkətin maliyyə azadlığı - maliyyə və mühasibat işlərinin sağlam qurulmasından keçir. Bu səbəbdəndir ki, şirkətin mühasibi - çox dəqiq, işində professional, yeniliklərə açıq, öz üzərində işləməyi sevən, məlumatların məxfiliyini qoruyan və mühasibatlığa şirkətin namusu kimi baxan birisi olmalıdır. Belə insanların azlığı bir çox şirkətləri mühasib işlətmək əvəzinə "autsorsinq"(kənardan idarə olunan mühasibatlıq) xidmətindən istifadə etməyə yönəldir.
https://psc.az/wp-content/uploads/2020/05/img-slider-03.jpg
https://psc.az/wp-content/uploads/2023/11/mavi-.png
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Hansı istiqamətlər üzrə
Maliyyə və mühasibat xidmətləri göstərilir?

Müxtəlif məhsulların istehsalı
Tikinti və təmir
Topdan və pərakəndə ticarət
Müxtəlif xidmət sahələri
Startaplar
Fərdi sahibkarlar
Mühasibatlıq xidmətləri üzrə

Bizimlə əməkdaşlıq
sizə nə qazandırır?

Hər bir Müştərimiz bizim üçün bir dəyərdir və biz onların biznesinə töhfə verdiyimiz üçün çox məmnunuq.
Qanunvericiliyə uyğun sənədləşmələr
Hər Müştəriyə individual yanaşma
Peşəkar mütəxəssislərin işə cəlb olunması
Strateji idarəetmə üzrə məsləhətlərin verilməsi
Xərclərin optimallaşdırılması
Beynəlxalq Standartların işə tətbiq olunması
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
Mühasibatlıq xidmətləri üzrə

Xidmət
proseduru

Sahibkarlar mühasibat xidmətləri üçün müraciət etdikdə ilk öncə şirkətin fəaliyyət ünvanında görüşmək və iş prosesi ilə yaxından tanış olmaq üçün “Sifarişçi” ilə görüş vaxtı təyin olunur. Şirkətin fəaliyyətinin bütün mərhələlərini və baş verən əməliyyatları mühasibat hesabatlarında əks etdirə bilmək üçün hər bir məqamla yaxından tanış olmaq və yaranan suallara cavab almaq lazımdır.

https://psc.az/wp-content/uploads/2023/10/980348_business.webp

Əməkdaşlarımız tərəfindən sirafiş olunan xidmət tamamilə xarakterizə olunur və aylıq baş verəcək maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarına əsasən aylıq görülə biləcək mühasibat işlərinin həcmini müəyyən edirlər. Həmin xüsusiyyətlərə nəzərən aylıq xidmət haqqı təyin olunur və “Sifarişçi” şirkətə təklif göndərilir.

Təklif qəbul olunduqdan sonra xidmət üzrə müqavilə hazırlanır və “Sifarişçi”yə göndərilir. “Sifarişçi” şirkət müqavilə şərtlərinə təsdiq verdikdən sonra qarşılıqlı imzalanır və işə başlanılır. Daha sonra Müqavilə üzrə xidmətlərə yenisi əlavə olunacaqsa, Müqaviləyə yeni “Qiymət razılaşma protokolu” əlavə olunur.

Mühasibat xidmətləri üzrə xidmət haqqı hesablanarkən bir neçə məqamları nəzərə almaq lazımdır:

Xidmətin dəyəri sifarişin həcminə və xarakterinə görə müəyyən olunur.

  • Fəaliyyət istiqaməti
  • Vergi Mükəlləfiyyəti
  • İşçi sayı
  • İllik dövriyyəsi
  • Sənəd dövriyyəsi və s.

Həmçinin, “Sifarişçi” şirkətin sahibkarlıq meyarı (mikro, kiçik, orta və ya böyük şirkət olması) da bu məsələdə ödənli rol oynayır. Hesablama zamanı əladətli və bazar dəyərinə uyğun qiymət təklif vermək üçün bütün məqamları diqqətli şəkildə analiz etməli və hər şeyi nəzərə almaq lazımdır.

Mühasibat xidmətlərinə ehtiyacınız var?

Xidmətlərimizə müraciət etmək üçün zəhmət olmasa, e-mail ünvanınızı qeyd edin. Ən qısa zamanda əməkdaşımız sizinlə əlaqə saxlayacaq.

    Mühasibat xidmətləri ilə bağlı
    çox verilən suallar

    Müştərilərimizin tanışlıq zamanı maraqlanıb soruşduqları bir neçə vacib sualları və cavabları bir yerə topladıq. Sizin üçün də faydalı olacağını düşünürük.
    Hansı sahələr üzrə mühasibat xidmətləri göstərirsiz?

    Most importantly, they work. In a world in which fewer than 1 in 250 business plans ever raise venture capital, we are happy to report that about half of our plans have raised capital, and a good portion of the rest resulted in an acquisition or currently have commitments for investment from prior round investors. Each plan is handcrafted to reflect the client’s specific circumstances, yet share attributes that investors find appealing.

    Mühasibat xidmətləriniz aylıq yoxsa rüblük periodla göstərilir?

    Balance sheets that balance. Cash flows, income statements, and balance sheets that tie together (you’d be surprised by how many consultants who don’t get the basics right). Fully assumption-driven, so that you can do what-if analyses. Depending on your needs, we can include a lot of very sophisticated features – learn more about our financial projections here.

    Mühasibat xidmətləri üzrə xidmət haqqı necə hesablanır?

    Every situation is unique. However, some fairly common steps include the following:

    • Initial discussion to understand your basic needs.
    • Review your existing materials (draft business plans, financials, market research, competitor research, etc.).
    • Follow-up discussion to clarify details and agree upon the scope and fees for the project.
    • Several in-depth discussions to better understand the details, develop strategies, and agree on all major elements of the business plan and financial model.
    • Conduct additional research, as needed.
    • Draft an Investor Presentation and review it with you to ensure that all parties agree on the high-level vision.
    • Draft the Executive Summary and review it with you to ensure that we all agree on the next level of detail.
    • Prepare a draft outline of the business plan for your review.
    • Begin filling in the details on the draft. Obtain and incorporate your feedback.
    • Incorporate your revenue and expense models into the financial model, and explain how it works so that you can take “ownership” of the financials.
    • Finalize all deliverables.
    • Coach you on the best way to deliver the investor presentation and on how to address questions.
    • Provide ongoing support, including making minor updates to the deliverables at no additional charge.

    Depending on how we structure the project, you should expect to spend anywhere from 10-30 hours on the process over the course of a typical engagement.

    Komandanızın peşəkarlıq səviyyəsi necədir?

    For a typical engagement, consisting of a business plan, financial forecast, and investor presentation, the typical time to completion is 6-8 weeks, as illustrated below. The actual time can be influenced by the quality of your existing materials, the level of your participation, the complexity of your market and business model, and our current workload.

    Sadəcə rüblük və illik hesabatlar üçün müraciət edə bilərikmi?

    Yes, but we may need to charge a “rush” fee. We typically work on multiple projects at any point in time, and rush projects can strain our schedules or inconvenience other clients.

    Artıq vergi hesablamalarından necə sığortalana bilərik?

    Only if you’re always right. One of our jobs is to help you avoid mistakes. We’ll challenge your ideas and assumptions so that you’ll be ready for the tough questions when you meet with investors.

    https://psc.az/wp-content/uploads/2020/05/img-blue-corner-bottom-right-4.png
    PSC
    Birlikdə inkişaf edək!
    Business school and finance consulting
    Ünvanlarımız
    Bizi necə tapa bilərsiz?
    * Lotfizadeh Technology Center - Bakı şəhəri, Cəfər Cabbarlı 44, Caspian Plaza, 15-ci mərtəbə
    * Lotos İş Mərkəzi, 4-cü mərtəbə, ofis 41, Bakı şəhəri, Əhməd Rəcəbli 23 L.
    https://psc.az/wp-content/uploads/2020/04/img-footer-map.png
    Bizi izləyin!
    Sosial media linklərimiz
    Yeniliklərdən siz də xəbərdar olun!
    PSC
    Birlikdə inkişaf edək!
    Business school and finance consulting
    Ünvanlarımız
    Bizi necə tapa bilərsiz?
    * Lotfizadeh Technology Center - Bakı şəhəri, Cəfər Cabbarlı 44, Caspian Plaza, 15-ci mərtəbə
    * İnnoland İnnovasiya və İnkubasiya Mərkəzi - Bakı şəhəri, Atatürk prospekti 89
    Bizi izləyin!
    Sosial media linlərimiz
    Yeniliklərdən siz də xəbərdar olun!